aprilios
Απρίλιος
Τρεις ομάδες των τριών χορών:
Σεραφείμ, Χερουβείμ, και θρόνοι,
(εξαπτέρυγα, πολυόματα, τροχοί)
Κτίσεις, Αρετές, Δυνάμεις,
Αρχές, Αρχάγγελοι, Άγγελοι.

Όπως στο στρατό.
Aprilios
Απρίλιος ξανά
Οι Άγγελοι να αντιστοιχούν στη Σελήνη,
οι Αρχάγγελοι στον Ερμή,
οι Αρχές στην Αφροδίτη,
οι Δυνάμεις στον Ήλιο,
οι Αρετές στον Άρη,
οι Κτίσεις στο Δία,
οι θρόνοι στον Κρόνο,
τα Χερουβείμ στους Απλανείς Αστέρες
και τα Σεραφείμ στην Πρώτη Κίνηση.
coffee
Μύθοι για τον Ρομπέν των Δασών, που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ριχάρδου. Η Μάριαν ήταν η γυναίκα μέσα σε μία ομάδα πολεμιστών, που αγωνίζονταν να βοηθήσουν ένα βασίλειο που πολλοί ήθελαν να το σφετεριστούν. Αυτό, βέβαια, ισχύει και για το Σύμπαν.
Η λατρεία της άνθισε κατά τη μεσαιωνική περίοδο, αλλά οι πηγές της μπορούν να ανιχνευτούν στη μακρινή αρχαιότητα.
Γιορτές όπως ή Γιορτή των Φώτων και η Κοίμηση της Θεοτόκου τον Αύγουστο, ανάγονται πίσω στα Μυστήρια της Ίσιδας και συμπίπτουν με παγανιστικές γιορτές.
Η Κοίμηση συμπίπτει με τις γιορτές της Ίσιδας κατά τις οποίες χαιρέτιζαν την ανατολή του Σείριου, προάγγελου της πλημμύρας του Νείλου στην αρχαία Αίγυπτο.
Η γιορτή των Φώτων συμπίπτει με αυτή της Ίσιδας, όταν τη γιόρταζαν σαν Βασίλισσα των Φώτων.
gio con
Ο Διονύσιος αναλύει τις αγγελικές ιεραρχίες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η τετραπλή μορφή Άνθρωπος-Λιοντάρι-Ταύρος-Αετός. Είναι ένα σύμπλεγμα που παρουσιάζεται στο όραμα του Ιεζεκιήλ. Το συναντάμε επίσης και στην Αποκάλυψη του Ιωάννη.
Στη εικονογραφία υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ αυτών των μορφών και των ευαγγελιστών.
συντεχνίες σύμβολα
O Διαβήτης χαράζει κυκλικά σχήματα, ο κανόνας ευθύγραμμα —όλα σύμφωνα με τις Αριστοτελικές αρχές .
Ο συμβολισμός του κατεργασμένου λίθου, η φύση λειαίνεται και γυαλίζεται ώστε να υψωθεί στη θέση που της αρμόζει να πάρει μέσα στο ναό. Τεκτονικές τελετές εμφανίστηκαν το 18ο αιώνα. Ο μύθος του Χιράμ εμφανίζεταιτο 1738.
----
Τέσσερις κύριοι δρόμοι οδηγούσαν στο κέντρο, όπου υπήρχε ένας θολωτός ναός. Στην εσωτερική πλευρά του θόλου υπήρχαν αναπαραστάσεις όλων των αστέρων, ενώ υπήρχαν δυο μεγάλοι χάρτες, που συμβόλιζαν τον ουρανό και τη γη.
----
Τα τείχη της πόλης . Πάνω σε αυτά θα υπήρχαν αναπαραστάσεις όλων των μορφών της ζωής, της τέχνης, της επιστήμης, του πολιτισμού και των μαθηματικών. Κυβερνήτης της πόλης θα ήταν ένας με τρεις βοηθούς, που ο καθένας θα ήταν υπεύθυνος για την ορθή λειτουργία των ενεργειών. Τα πάντα θα ήταν κοινά και η ζωή θα ρυθμιζόταν αρμονικά ύστερα από μελέτη. Τη δομή αυτής της πόλης την παραβάλλουμε με το Picatrix.
----
Σε αυτό υπάρχουν σχέδια για μία πόλη «στα Ανατολικά της Αιγύπτου», με δώδεκα μίλια πλάτος, μέσα στην οποία υπάρχει ένα κάστρο με 4 πύλες· είναι ένας συνδυασμός του βιβλικού (από το Όραμα του Ιεζεκιήλ) και του αιγυπτιακού συμβολισμού.
----
Στην Ανατολική πύλη η μορφή Αετού·
στη Δυτική πύλη η μορφή Ταύρου·
στη Νότια πύλη η μορφή Λιονταριού και
στη Βόρεια πύλη η μορφή Σκύλου.
Μέσα σε αυτές τις εικόνες έβαλε πνεύματα και κανένας δεν μπορούσε να περάσει από τις πύλες της Πόλης χωρίς την άδεια τους.
Εκεί φύτεψε δέντρα.
----
Στην κορφή του κάστρου έφτιαξε ένα φάρο, το χρώμα του οποίου άλλαζε καθημερινά για επτά συνεχείς ημέρες και την όγδοη άρχιζε πάλι από την αρχή" έτσι η Πόλη φωτιζόταν από αυτά τα χρώματα. Κοντά στην Πόλη υπήρχαν άφθονα νερά, όπου ζούσαν πολλά είδη ψαριών. Στην περιφέρεια της Πόλης χάραξε εικόνες που την θέα τους οι κάτοικοι γίνονταν ενάρετοι.
sin AlfaBet
alfabet
κοσμολογία
txt logos
----
Άμαξα
Η Δημιουργία —που αντιπροσωπεύεται από τον κύβο βρίσκεται στον Μυστικισμό της «Άμαξας».
Αυτό εκφράζεται σ ένα κείμενο στο οποίο υπάρχουν αντιλήψεις και το Όραμα.
Στο Όραμα το δημιουργημένο σύμπαν παριστάνεται σαν κύβος. Είναι μια θάλασσα από κάρβουνα που εκτείνεται μεταξύ τεσσάρων στηλών, οι οποίες στηρίζουν ένα αστροστόλιστο στερέωμα. Όλα κινούνται από τροχούς. Πάνω από τον ουράνιο θόλο υπάρχει ένας θρόνος.
----
Cortezia
Υπάρχουν διάφορες αποδόσεις των μύθων του Δισκοπότηρου. Η Γερμανική, του Parsifal, του Wolfam von Eschenbach.
είναι μεταγενέστερη της Γαλλικής του Chretien de Troyes, όμως, είναι πιο ακριβής.
Την απόδοση αυτή παρουσίασε ο Ριχάρδος Βάγκνερ σε όπερα.
troyes
Οι μύθοι εμφανίζονται το 1180 - 1230, είναι κύπελλο, δίσκος, πέτρα, ή το κύπελλο του δείπνου ή το κύπελλο που μάζεψε ο Ιωσήφ το αίμα.
----
Ο Σουφισμός ανέπτυξε μια μορφή ερωτικού μυστικισμού, θεωρούσε το θεό σαν Εραστή. Έχουμε άλλη μια φορά το μύθο της Ψυχής και του Έρωτα, ή το Άσμα Ασμάτων του Σολομώντα, ή την αντίληψη των Γνωστικών για τον Ιησού και τη Μαρία Μαγδαληνή.
Στις Αυλές της Αγάπης βρίσκουμε ενδείξεις μυστικιστικής μύησης. Η αγαπημένη φαντάζει απρόσιτη, παντρεμένη με κάποιον άλλο, και από αυτό σχηματίζεται ένας κώδικας εθιμοτυπίας και έκφρασης του πάθους.
(Τριστάνος -Ιζόλδη
Λάνσελοτ -Γκουινίβερ)
----
Οι συνθήκες που επικρατούσαν σε πολλά κάστρα ήταν οι εξής: η κυρά του κάστρου μαζί με νεαρές κοπέλες, ζούσαν ανάμεσα σε μία ομάδα κατωτέρων αντρών. Το πρότυπο του ρομαντικού έρωτα δημιουργεί ένα κίνημα, ο ιπποτικός κώδικας αντικαθιστά τη εξουσία του ισχυρότερου. Ένας κώδικας τιμής και τύπου συμπεριφοράς που βρίσκει έκφραση στο ρομαντικό μυθιστόρημα και στο «αιώνια ερωτικό τρίγωνο».
Τα κίνητρα είναι βαθύτερα από μία επιθυμία για μοιχεία. Η αγαπημένη είναι εικόνα του θείου· η αγαπημένη είναι η ψυχή που την κρατάνε αιχμάλωτη ξένες δυνάμεις.
----
Ο Σερ Γκάρεθ κατορθώνει και νικά πολλούς ιππότες οι οποίοι φορούσαν πανοπλίες διαφορετικών χρωμάτων, για να σώσει μία νεαρή κοπέλλα. Αργότερα εμφανίζεται στην Αυλή του Βασιλιά Αρθούρου, με πανοπλία που διαρκώς αλλάζει χρώματα, γίνεται «Le Bell Inconnu».
----
Το Δισκοπότηρο, ένα μωσαϊκό μαγικών δυνάμεων, στο οποίο υπάρχουν πολλές παραδόσεις, σαν κύπελλο έχει ρίζες στην Κέλτικη Χύτρα του Ceridwen.
Ήταν «κέρας της Αμάλθειας» για τους πολεμιστές και σκεύος αναγέννησης για τους λαβωμένους. Ο Jessie Weston, βρίσκει επιρροές από ταμυστήρια της Ιστάρ και του Ταμμούζ.
----
Η παράδοση του Αυλικού Έρωτα έτυχε προστασίας από την Ελεονόρα της Ακουιτανίας. Η μητέρα τουΡιχάρδου του Λεοντόκαρδου και Ιωάννη του Ακτήμονα, έγινε βασίλισσα της Γαλλίας όταν παντρεύτηκε το Λουδοβίκο Ζ' (1137). Στη συνέχεια παντρεύτηκε, τον Ερρίκο Β΄ της Αγγλίας (1151). Οι τροβαδούροι διατήρησαν μύθους που είχαν επίκεντρο τον Ριχάρδο Α', ο οποίος, έλειπε συνέχεια. Από τα δέκα χρόνια της βασιλείας του, ελάχιστοι ήταν οι μήνες που δεν έτρεχε σε πολεμικές περιπέτειες.
Χιράμ Αμπίφ
Ο Χιράμ Αμπίφ, είχε χωρίσει τους εργάτες σε 3 βαθμούς· στους Μαθητευόμενους, στους Συντεχνίτες και στους Αρχιτέκτονες.
Ο κάθε βαθμός είχε τα δικά του συνθήματα και μυστικά σύμβολα, έτσι ώστε οι αμύητοι να μην έχουν τη δυνατότητα να εισχωρήσουν σε αυτόν και να προστατεύονται τα μυστικά της τέχνης.
Τρεις τεχνίτες είχαν φιλοδοξία να ανέβουν σε ανώτερο βαθμό συνομώτησαν να πιέσουν τον Χιράμ να τους αποκαλύψει τη λέξη των Αρχιτεκτόνων. Ήταν: Τζουμπιλά, Τζουμπιλό, Τζουμπιλούμ. Στάθηκαν, περιμένοντας τον Χιράμ, ένας σε κάθε μία από τις τρεις Πύλες του Ναού.
Ο Τζουμπιλά στη Νότια Πύλη οπλισμένος με ένα χάρακα. Ο Χιράμ αρνήθηκε να αποκαλύψει τη μυστική λέξη, τον χτύπησε στο λαιμό. Πληγωμένος ο Χιράμ έτρεξε προς τη Δυτική Πύλη, εκεί βρήκε οπλισμένο με τρίγωνο τον Τζουμπιλό, ο οποίος μετά τη άρνηση του Χιράμ, τον χτύπησε στην καρδιά. Ο Χιράμ πήγε στην Ανατολική Πύλη, τον περίμενε ο Τζουμπιλούμ οπλισμένος με ξύλινο σφυρί, ο Χιράμ αρνήθηκε να αποκαλύψει τη μυστική λέξη, και τον σκότωσε. Έθαψαν το νεκρό Χιράμ, σημειώνοντας τη θέση με κλαδί ακακίας, Στη συνέχεια, ο Χιράμ αναλήφθηκε, τον σήκωσε ένα λιοντάρι.
Και έτσι τώρα ξερουμε τα συνθήματα και παρασυνθήματα.