κεφάλαιο 11, μυστήριο ή προετοιμασία
m-mystery
moonlight
haunted
Palahniuk
av
Shread
ΠΛΙ, Παιχνίδι με παιδιά
Δούλεψα με την κα. Καλκούνου και τις συνεργάτιδες του ΠΛΙ για 4 συναντήσεις με παιδιά (μία κάθε εβδομάδα), για να γίνει ένα παιχνίδι μαζί με τα παιδιά του εκπαιδευτικού προγράμματος.
Τίτλος παιχνιδιού «Μουσείο»
Τα παιδιά ήταν διαφόρων ηλικιών και συμμετείχαν από 15 έως 25, ανάλογα την ήμερα. Στόχος ήταν η κατασκευή επιτραπέζιου παιχνιδιού, που για τις ανάγκες του χώρου και του προγράμματος έγινε «επιδαπέδιο».
Η βασική μέθοδος είναι η «συνεργασία», τα παιδιά είναι οι «βοηθοί». Ανάλογα με την ηλικία τους και τις ικανότητες τους, βάφουν, ζωγραφίζουν, σχεδιάζουν, παίζουν, προτείνουν τους κανόνες του παιχνιδιού.
Μέσα από ένα είδος συζήτησης αρχίζει να σχεδιάζεται το παιχνίδι.
(Περιγραφή του παιχνιδιού, τί είναι επιτραπέζιο παιχνίδι, ποια είναι τα γνωστά επιτραπέζια παιχνίδια, πως μπορεί να γίνει μια παραλλαγή ενός γνωστού σε όλους παιχνιδιού).
Τα επιτραπέζια παιχνίδια -συμφώνησαν όλα τα παιδιά- έχουν κάρτες, αρχίζουν λοιπόν τα μικροτέρα παιδιά να ζωγραφίζουν τις κάρτες, μέγεθος Α4,- που αργότερα επικολλήθηκαν σε αντίστοιχα σκληρά χαρτόνια. Αυτό βοήθησε τα μικρότερα παιδιά που δεν είχαν την αίσθηση του τετραήμερου στόχου.
Το θέμα του παιχνιδιού είναι το μουσείο, έτσι τα παιδιά συμφωνούν/ δέχονται να ζωγραφίσουν θέματα σχετικά με το μουσείο, πρόσωπα, αντικείμενα εκθέματα οτιδήποτε. Ταυτόχρονα άλλα παιδιά (μάλλον μεγαλύτερα) γράφουν/ προτείνουν κάρτες -κανόνες για το παιχνίδι ,από δραστηριότητες και συμβάντα ενός μουσείου (όπως π.χ. τις κάρτες του παιχνιδιού Μονόπολη ή παρομοίων).
Μια άλλη ομάδα ζωγραφίζει την «πλακέτα» του παιχνιδιού σ’ ένα μεγάλο ύφασμα 4Χ3 μ., που ήταν ένας απλός κάναβος για να «χωρέσει» οποιαδήποτε μορφή παιχνιδιού,στην οποία θα κατέληγε η συζήτηση με τα παιδιά.
Οι ζωγραφιές και τα κείμενα/κανόνες που έφτιαξαν τα παιδιά οδήγησαν σε ένα πιο απλό παιχνίδι από τον αρχικά προτεινόμενο σχεδιασμό. Οι κάρτες- κανόνες - οδηγίες δεν χρησιμοποιήθηκαν.
Έτσι φέραμε ραβδιά που έπαιξαν τον ρόλο «τοίχου» στο «Μουσείο» και το το παιχνίδι ήταν να τοποθετούν οι παίκτες τοίχους στις γραμμές του κάναβου και αντικείμενα μέσα στα τετράγωνα του κάναβου. Τα ραβδιά σχημάτιζαν διαδρόμους που έπρεπε να ακολουθούν οι επόμενοι παίκτες.
Χρησιμοποιήθηκε ζάρι και μικρά χρωματιστά ποτιστήρια για πιόνια. Για να παίξουν όλα τα παιδιά, χωρίστηκαν σε έξι ομάδες, η κάθε μία με το ποτιστήρι/πιόνι.
Μια και τα παιδιά ήταν μικρά, αλλά και πολλά δεν ήξεραν πότε είναι η σειρά τους ή αν έπαιξαν γενικότερα, φτιάξαμε σειρές από αριθμούς σε αυτοκόλλητες ετικέτες στα χρώματα του πιονιού της κάθε ομάδας. Οι ομάδες μοιράστηκαν τα ραβδιά και τις κάρτες και έπρεπε να τοποθετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες στον κάναβο - μουσείο. Σε κάθε ζαριά, η ομάδα - παίκτης κινούσε το πιόνι και έβαζε ένα ραβδί ή κάρτα και έπαιρνε ένα αριθμό.
Δεν μπορούσαν να περάσουν το ραβδί - τοίχο, ούτε να τοποθετήσουν κάρτα σε τετράγωνο που έχει ήδη μία.
Κέρδισε η ομάδα που όταν τέλειωσαν οι αριθμοί είχε στα χέρια της λιγότερες κάρτες και ραβδιά. Μια και τα ραβδιά σχημάτιζαν διάδρομους και αδιέξοδα, η ομάδα με τα μεγαλύτερα παιδιά εκμεταλλεύτηκε καλύτερα τις διαδρομές και τοποθέτησε περισσότερες κάρτες.pli

saw
Saws, πριόνια
Καλολαδωμένο όπλο
Έριξαν ένα κυνηγόσκυλο κρούσης στα χνάρια του Τέρνερ στο Νέο Δελχί, το ρύθμισαν στις φερομόνες του και στο χρώμα των μαλλιών του. Τον πρόλαβε σ' ένα δρόμο που ονομαζόταν Τσάντνι Τσάουκ κι ήρθε τρέχοντας ασυντόνιστα προς τη νοικιασμένη BMW του μέσα από ένα δάσος από γυμνά καφετί πόδια και λάστιχα πεζοκίνητων ταξί.
Ο πυρήνας του ήταν ένα κιλό επανακρυσταλλοποιημένης εξοζένης και TNT σε νιφάδες. Δεν το είδε να έρχεται.
Το τελευταίο που είδε από την Ινδία όταν η ροζ στοκαρισμένη πρόσοψη ενός κτηρίου που ονομαζόταν Ξενοδοχείο Κους' Οιλ.
Επειδή είχε καλό πράκτορα, είχε καλό συμβόλαιο. Επειδό είχε καλό συμβόλαιο, βρισκόταν στη Σινγκαπούρη μια ώρα μετά την έκρηξη. Το μεγαλύτερο μέρος του, τουλάχιστον.
Στον Ολλανδό χειρουργό άρεσε να αστειεύεται σχετικά μ' αυτό, για το πώς ένα ακαθόριστο ποσοστό του Τέρνερ δεν είχε καταφέρει να βγει αό το Πάλαμ Ιντερνάσιοναλ σ' εκείνη την πρώτη πτήση, και υποχρεώθηκε να περάσει τη νύχτα εκεί σε μια καλύβα, μέσα σε μια δεξαμενό συντήρησης.
Χρειάστηκαν τρεις μήνες στον Ολλανδό και στην ομάδα του για να ξανασυναρμολογόσουν τον Τέρνερ. Του έκαναν κλονική ανααραγωγή σ' ένα τετραγωνικό μέτρο δέρματος, το έθρεψαν πάνω σε πλάκες κολλαγόνου και πολυσακχαρίδια από χόνδρο καρχαρία. Αγόρασαν μάτια και γεννητικά όργανα στην ανοιχτή αγορά. Τα μάτια ήταν πράσινα. Πέρασε το μεγαλύτερο μέρος αυτών των τριών μηνών σε μια …
box2
neck
The Myth: Marilyn Monroe was a size 12. The Truth: While the truth is she was a size 12,
people must understand that that was a VINTAGE 1950s size 12. In today’s modern sizing, that is closer to a size 2-4.
At Marilyn’s heaviest, she wasn’t any bigger than a (modern) size 8.
I personally don’t think she ever was bigger than a (modern) size 6. The numeral size chart has changed over the years. With every passing decade the same amount of inches in the waist became a lower and lower numeral representation. This is often referred to as Vanity sizing. A 24 inch waist is the same today as the 24 inches in the 1950s. However today we refer to that as a size 0-2, depending on designer and in the 1950s, a 24 inch waist was a 10-12. But Marilyn looked curvier. True, but this had to do with the different exercise and nutrition available back when. People exercised more in their daily routine than we do today. Also cardio exercises were more popular then than the core strengthening exercises of today. Nutrition was also different back then. All this creates different body types. Let’s also keep in mind that Marilyn was (I believe) 5’4”. A 24 inch waist and body type will look different on someone who is shorter than someone who is taller. As a general rule, people are a lot taller today than they were back when. Marilyn is approximate a size (1960’s) 10-12 in this picture which is about a 4 by today’s sizing. (Since I do not know her actual measurements in this photo I am going by guesstimation and comparing it to vintage sizing charts.) So when you hear the modern argument that Marilyn was a size 12, don’t mistake that as her being a plus sized lady.
She never was.
measures
measures
Geoffrey Cook
(πιθανή μετάφραση:}
Περιέχει κακές λέξεις
Τίτλος
Ελληνικό τρίπτυχο
Υπότιτλος
Κωμωδία και έτοιμο χαικού
έχει τρία μέρη
κόλαση καθαρτήριο παράδεισος
έτοιμο χαικού
γιατί είναι φράσεις που άκουσα στην Ελλάδα και ενσωμάτωσα στο χαικού
Ένα
Εισαγωγή
Κάτω από την Ακρόπολη
Ένας νεαρός μιλάει στο μηχανάκι του
"γαμώ το μουνί της αδερφής σου"
η μηχανή έχει σταματήσει
η φίλη του είναι καβάλα πίσω
Δυο
Εισαγωγή
Στην κεντρική αγορά ένας χασάπης διαλαλεί
ενώ η αγάπη μου περνάει
"το καλύτερο κρέας της Αθήνας"
"μια βιτρίνα άνοιξε και μια κούκλα το έσκασε"
Τρία
Ηράκλειο, πρωτεύουσα της Κρήτης
ένας Κρητικός μιλάει για τον ποιητή του νησιού
"όποια πέτρα και να σηκώσεις από δρόμο ή ακτή θα βρεις τα ποιήματα του"
ο ποιητής
-είναι πεθαμένος-
είναι ο Κώστας Φραγκούλης
και είναι ποίημα γι αυτόν:
Για ένα Κρητικό ποιητή
έχει μια ελληνική λέξη που ξέχασα την προφορά της
που θα πει κάτι σαν:
σίγουρα, οπωσδήποτε
η στην καθομιλουμένη:
ναι
σε μια συζήτηση επανέρχεται συχνά
Ο λόγος του τελειώνει στο "βεβαίως" / of course
την μόνη που στίξη που επέτρεπε
ανάσα σαν θαλάσσια αύρα
ωκεάνια δαντέλα
ακούραστη σαΐτα της Πηνελόπης
πάνω στο σάβανο
Ο γέρος του νησιού
ρωγμές και πέτρα
εμφανίζονται πάνω στο αρχαίο Ηράκλειο
η φωνή του ψίθυρος της ελιάς στο αέρα
ανάσα που κάνει τα φύλλα να ασημίζουν.
pebles

x
ΞΞΞ